מהו יום הולדת בתפעול עצמי?

שיתוף

הורים רבים מאמינים כי אירוע מוצלח מחייב מפעיל חיצוני ומנוסה וצוות מקצועי שמתפעל את המתקנים והאטראקציות ביום ההולדת.  אין ספק שיש יתרונות בהזמנת אירוע כחבילה מלאה הכוללת גם אנשי תפעול והנחיה מטעם חברת ההפקה. אך למען האמת- ניתן לחסוך את ההוצאה על צוות חיצוני ועדיין לקיים אירוע תוסס מושקע ומהנה-  על ידי תפעול עצמי של יום ההולדת.

יום הולדת  בתפעול עצמי הוא אירוע בו אתם משכירים את הציוד לאירוע בלבד, כאשר  הפעלת המתקניםהאטראקציות  והמשחקים מתבצעת על ידכם – זאת ,כמובן, לאחר שקיבלתם את כל ההנחיות וההסברים הנדרשים מחברת ההפקה. 

כל היתרונות של יום הולדת בתפעול עצמי:

ראשית, כפי שציינו קודם לכן- אופציה זו מוזילה את עלויות האירוע- מבלי לוותר על הייחודיות והאווירה של אירוע מושקע ויוצא דופן.

כמו כן – תוכלו לקיים את האירוע בדיוק באופן שמתאים לכם, כשאתם, ורק אתם, מחליטים באופן עצמאי מהו אופי האירוע, כמה זמן הוא נמשך, ומרכיבים לעצמכם את הנוסחה המנצחת ליום הולדת המותאמת בדיוק להעדפות האישיות שלכם.

ביכולתכם להתאים את האטראקציות שאתם משכירים  לכל מקום בו תבחרו לחגוג- בין אם האירוע מתקיים בתוך הבית, בחצר, במשחקייה, על שפת הבריכה, או בכל אתר אחר עליו תחליטו. 

ובעיקר- זאת הזדמנות נפלאה לשמור על ייחודיות משפחתית ביום הולדת בו בני המשפחה עצמם נרתמים לתיפעול האירוע- שזו בפני עצמה חוויה מיוחדת במינה.

כל אחד יכול!!

גם אם מעולם לא הזדמן לכם לקחת חלק בתפעול אירוע , הקמת מתקנים או הנחיית משחקים-  אל דאגה!

בדיוק כפי שאין צורך בידע בבניה או נגרות על מנת  להרכיב רהיט שהזמנתם על פי ההוראות המצורפות, כך גם אין צורך בידע מקצועי בתחום ההפקות על מנת לתפעל בעצמכם את הציוד ששכרתם.

כל שעליכם לוודא הוא כי הציוד שהזמנתם מושכר מחברה אמינה  ואיכותית אשר  משכירה ציוד ברמה גבוהה שמתוחזק היטב על בסיס יומיומי .

אנו נדאג להכין עבורכם את כל  ההנחיות , ההכוונות וההסברים הנדרשים על מנת שתפעול האירוע על ידיכם יהיה פשוט, נוח ומהנה.

יום הולדת קונספט לבחירתכם

הילד שלכם אוהב במיוחד את “המירוץ למיליון? הילדה חולמת על יום הולדת פינוק בספא? אולי הילד/ה שלכם בכלל מעדיף/ה יום הולדת שכולו אליפויות ספורטיביות ? אצלנו תוכלו למצוא מגוון  של חבילות קונספט לתיפעול עצמי- הכוללות את כל אביזרי ההפעלה ומשחקים, התפאורות, התלבושות  והאטראקציות המותאמים לנושא הנבחר.

בגלעד סמיילי הפקות נשמח לעמוד לשירותכם עם כל מגוון הרעיונות וחבילות ההשכרה  האטראקטיביות ביותר לתפעול עצמי. כל שנותר לכם הוא להתקשר ולהזמין…

אולי יעניין אותך גם...

המוצר התווסף לעגלת הקניות